{{instance.headerTitle}} {{instance.subheading}}
{{instance.afterHeading}}menu
żeglarskie książeczki pracy
Wydawanie żeglarskich książeczek pracy oraz dokumentu będącego połączeniem unijnych świadectw kwalifikacji i żeglarskiej książeczki pracy - procedura:
1. Złożenie wniosku przez wnioskodawcę wraz z następującymi załącznikami:
- kopia dokumentu kwalifikacyjnego – o ile jednocześnie nie jest składany wniosek o wydanie dokumentu kwalifikacyjnego,
- aktualna fotografia o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm,
- dowód uiszczenia opłaty administracyjnej za wydanie żeglarskiej książeczki pracy lub dokumentu będącego połączeniem unijnych świadectw kwalifikacji i żeglarskiej książeczki pracy w wysokości 100 zł (płatne na konto o nr 22 1010 1078 0113 5422 3100 0000) – w tytule przelewu wpisać: żkp oraz imię i nazwisko,
- w przypadku kolejnej książeczki – przedłożenie dotychczasowej celem anulowania lub złożenie oświadczenia wyjaśniającego przyczyny jej utraty.
2. Wydanie nowej żeglarskiej książeczki pracy lub dokumentu będącego połączeniem unijnych świadectw kwalifikacji i żeglarskiej książeczki pracy. Anulowanie dotychczasowej książeczki.
3. Rejestracja w odpowiedniej bazie danych informacji o wydanych, wymienionych oraz utraconych żeglarskich książeczkach pracy.