Skip to side navigation
{{new Date().toLocaleDateString("pl-PL", { weekday: 'long', month: 'long', day:'numeric', year: 'numeric' })}}

menu

żeglarskie książeczki pracy

Wydawanie żeglarskich książeczek pracy oraz dokumentu będącego połączeniem unijnych świadectw kwalifikacji i żeglarskiej książeczki pracy - procedura:

1. Złożenie wniosku przez wnioskodawcę wraz z następującymi załącznikami:

  • kopia dokumentu kwalifikacyjnego – o ile jednocześnie nie jest składany wniosek o wydanie dokumentu kwalifikacyjnego,
  • aktualna fotografia o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm,
  • dowód uiszczenia opłaty administracyjnej za wydanie żeglarskiej książeczki pracy lub dokumentu będącego połączeniem unijnych świadectw kwalifikacji i żeglarskiej książeczki pracy w wysokości 100 zł (płatne na konto o nr 22 1010 1078 0113 5422 3100 0000) – w tytule przelewu wpisać: żkp oraz imię i nazwisko,
  • w przypadku kolejnej książeczki – przedłożenie dotychczasowej celem anulowania lub złożenie oświadczenia wyjaśniającego przyczyny jej utraty.

2. Wydanie nowej żeglarskiej książeczki pracy lub dokumentu będącego połączeniem unijnych świadectw kwalifikacji i żeglarskiej książeczki pracy. Anulowanie dotychczasowej książeczki.


3. Rejestracja w odpowiedniej bazie danych informacji o wydanych, wymienionych oraz utraconych żeglarskich książeczkach pracy.